Stilhedens legion

• Start
  • Prev
  • 1
  • Next
  • End

• Martin Møller Hansen
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
14 May 2012 13:30 by Martin Møller Hansen #16015

Martin Møller Hansen created the topic: Stilhedens legion

For rigtig rigtig rigtig rigtig mange år siden dominerede Necrons cosmos. Hvis man gerne vil have historien om det, kan man læse det andetsteds. For det bliver ikke nævnt her.

Stilhedens legion bliver anført af enehersker Rum-Toti. Dette fysisk pragteksemple af et menneske førte dengang for rigtig rigtig rigtig rigtig mange år siden en meget magelig og tilbagelænet livsstil.

Hans enevælde strækkede sig over flere solsystmer, ikke at han dog på nogen måde optrådte som royal eller statsmand. Nej den slags arbejde lod han andre om. Hans eget fokus, lå selv på det oldgamle erhverv: postitution.

Som den originale pimp-daddy han var, omgiks han selvfølgelig også selv horder af kvinder. Nogen mere villige, end andre.

Dette fungerde upåklageligt og hans harem af "ansatte" voksede støt for hver fuldmåne.

Dog har alle store civilisationer deres livstid, før dets unægtelige sammenbrud. For Rum-Toti skete dette, da han en dag "lettere" påvirket af nektar tilbød hans ansatte en i-hans-øjne mindre indflydelse på driften af hans livsværk.

Hurtigt blev dette vendt til slogans som kvindekamp! og ligestilling!. Hele horder af ansatte strejkede og belejrede Rum-Toti hovedstad med papskilte og fællessange. En løsning måtte findes hurtigt!

Heldigvis skete dette lige i starten af "The war in heaven" endnu en ting som kan læses op på andetsteds.

Derfor havde den kære Rum-Toti intet problem med at kører samtlige af hans utilfredse ansatte i busser til de store biotransfer maskiner og wupti! den var den kønskamp. Med tiden blev Rum-Toti også selv ombygget til en robot og jadajadajada..

Faktum er at han nu er tilbage og endnu engang skælver hele cosmos over hans evige kamp for god gamle mandschauvinistisk dyder.

Please Log in to join the conversation.

• Martin Møller Hansen
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
14 May 2012 13:53 by Martin Møller Hansen #16018

Martin Møller Hansen replied the topic: Sv: Stilhedens legion

De første 500 points:

HQ:
|Necron Lord| Rum-Toti med Gauntlet of Fire og Resurrection Orb

Troops:
|9 Necron Warrios| Y-15820-T med Gauss Flayer
|10 Necron Warrios| Y-81248-T med Gauss Flayer
|5 Necron Immortals| X-95842-T med Tesla Carbines

Dedicated Transports:
|1 Ghost Ark| X-48984-D

Det rammer lige præcist 500 points (mener jeg)

• Martin Møller Hansen
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
14 May 2012 14:04 by Martin Møller Hansen #16019

Martin Møller Hansen replied the topic: Sv: Stilhedens legion

Mini battlerapport:

1.spil mod Christian A

Tre objektiver med 500 points.

Christian vinder første tur og rykker forsigtigt frem. Walker misser med plasmacannon min Ghost Ark.
Mine Immortals tager og holder mit homeobjectiv, mens Y-81248-T løber mod objektivet i midten af bordet.
Y-15820-T er ombord min Ghost Ark sammen med Rum-Toti og de speeder direkte mod Christian linier. De hopper ud og åbner ild (Rum-Toti flusher 5 mand i 1.skud Whuuuush!)

Efterfølgende venter 4 runder effektiv Necron skudning og genopbygning af faldne kriger. Konklusion er en meget lille IG hær efter tur 5. og to objektiver i min hånd.
Status: To Necron Warriors tabt. GG

• Start
  • Prev
  • 1
  • Next
  • End
Time to create page: 0.259 seconds

Nyeste forum

• Kontaktperson - Figurspil

Marc Fornés-Sandorff

22579416