× Figurspil

X Wing: Miniatures Game

More
20 Mar 2013 12:16 by David Gleerup #18717

David Gleerup replied the topic: X Wing: Miniatures Game

I think next Thursday is good for me, but like most RPers, I dont get up that early ;) What about around noon? I will see if I can setup af BB later that day as well.

Please Log in to join the conversation.

• Vince Kingston
  • Topic Author
  • User is blocked
  • User is blocked
More
20 Mar 2013 13:08 by Vince Kingston #18720

Vince Kingston replied the topic: X Wing: Miniatures Game

David Gleerup wrote: I think next Thursday is good for me, but like most RPers, I dont get up that early ;) What about around noon? I will see if I can setup af BB later that day as well.

Then I'm abnormal - as I'm up at 6am everyday ;)

Let's shoot for around 14.00 then to be safe (and give the others a chance to get there before me). I'll look at making arrangements for a key when I'm there this Friday.

More
20 Mar 2013 13:14 by David Gleerup #18722

David Gleerup replied the topic: X Wing: Miniatures Game

Sweet cool, cya next Thursday at 14! Well most of my friends got up very late when they could, might be different in Taastrup ;)

More
20 Mar 2013 17:12 by Mads F Halling #18727

Mads F Halling replied the topic: X Wing: Miniatures Game

David Gleerup wrote: Sweet cool, cya next Thursday at 14! Well most of my friends got up very late when they could, might be different in Taastrup ;)

Det er ikke så anderledes i Taastrup, nej.

More
23 Mar 2013 09:15 by Mike Breuning #18769

Mike Breuning replied the topic: X Wing: Miniatures Game

Ok jeg fik prøvet spillet igår (thanks for the demo Vince).

Så jeg tænkte på hvad folk havde af planer? Hvis der er interesse i at spille det i klubben, vil jeg da gerne være med og så var min tanke at være to personer om at dele 2 startpakker.
Det giver grund-stuff til spillet og så kan den ene tage imperial skibe og den anden rebellion skibe som følger med.

Derudover kan det jo altid betale sig at lave fællesbestillinger.
Ovenforstående er skrevet uden brug af sarkasme

Ego sum rex Romanorum et super grammaticam

More
23 Mar 2013 20:53 by Dominik Ziga #18771

Dominik Ziga replied the topic: X Wing: Miniatures Game

hvis der bliver lavet en fællesbestilling så skriv det lige på tråden, for så viljeg også gerne være med på den.

hvor skulle vi evt bestille fra? Dk ell udland?
storhed avler misundelse, misundelse er kun smålighed og smålighedens had frembringer løgne.

• Vince Kingston
  • Topic Author
  • User is blocked
  • User is blocked
More
24 Mar 2013 08:31 by Vince Kingston #18772

I would suggest if you order from overseas, I would suggest Leisure Games (unless you guys know of a better source). The £ is weak right now, so you'd be able to save some money that way - though the shipping costs may cause it to be almost on par with buying it in DK.

I would maybe suggest we see if we can get a sub forum - otherwise this thread is going to get unwieldy :)

More
24 Mar 2013 09:32 by Dominik Ziga #18775

er der nogen af jer som har UPS ell lign konti, fordi jeg har simpelthen for dårlig erfaring med at mine bestillinger går gennem Post Danmark.
storhed avler misundelse, misundelse er kun smålighed og smålighedens had frembringer løgne.

More
24 Mar 2013 17:05 by Kim Goldbæk #18787

Kim Goldbæk replied the topic: X Wing: Miniatures Game

Jeg kan klart anbefale Gifts for Geeks - de er fantastisk hurtige med at afsende varerne og deres priser er særdeles sprøde. Fx koster X-Wing ( giftsforgeeks.org.uk/shop/-/product/9082...ing-miniatures-game/ ) kun £26.99 og de tilbyder gratis fragt på lige netop dette spil (og alle udvidelser til spillet). Priserne på andre ting (ikke mindst GW produkter) ligger også en del under de fleste andre sites - også selvom man skal betale for fragten.
Som eksempel bestilte jeg en 40k Battleforce i lørdags. Tirsdag fik jeg e-mail om, at den var blevet afsendt og torsdag ankom den med posten. Og så sparede jeg i øvrigt lige 175kr ift. den danske GW-pris, selvom jeg betalte for fragt.

Mht PostDanmark, så er det min erfaring, at jo mindre et brev er, jo større er risikoen for at det "forsvinder" - jeg har i hvert fald kun mistet breve, der var små nok til hurtigt at kunne ryge i lommen el. lign. Større breve, som fx X-Wing ville blive, kan derimod ikke "forsvinde" så nemt... Men igen - det er bare min erfaring.

More
25 Mar 2013 14:38 by Dominik Ziga #18799

vi snakker ikke om pakker der forsvinder. vi snakker pakker som hænger i Postdanmarks fortoldnings afdeling op til 5 uger fordi de ikke kan kan finde ud af at tage en følgeseddel (FS) af en pakkke hvor der står "til fortoldning" på engelsk, men sender mig et brev (2-3 dages lev. tid i sig selv) hvor de udbeder førnævnte FS sendt til dem (også som brev... igen 2-3 dages spildtid).
kan du fornemme min bitterhed??!!!

More
25 Mar 2013 19:52 by René Gaard #18800

René Gaard replied the topic: X Wing: Miniatures Game

nej det er ikke galt.. :)

Vince har du evt. tid på onsdag til at vi tage et eller to spil?

fra kl 18-19 tiden?

• Vince Kingston
  • Topic Author
  • User is blocked
  • User is blocked
More
26 Mar 2013 09:25 by Vince Kingston #18803

René Gaard wrote: nej det er ikke galt.. :)

Vince har du evt. tid på onsdag til at vi tage et eller to spil?

fra kl 18-19 tiden?

Desværre ikke nu :( Jeg skal til Roskilde til at besøge noget venner :(

Dang it!

More
26 Mar 2013 13:29 by René Gaard #18804

René Gaard replied the topic: X Wing: Miniatures Game

helt iorden.. :)

More
26 Mar 2013 15:38 by Michael Høyer #18805

Michael Høyer replied the topic: X Wing: Miniatures Game

Det hedder jo ikke pest danmark for ingen ting...

De har formået at smide flere pakker væk, som er blevet sendt til mig, og her kommer de trods alt med pakker mindst 1 gang hvert 14 dag...

More
27 Mar 2013 21:16 by Dominik Ziga #18816

@kim
ved du om geeks kan leverer med GLS ell lign? jeg kan ikke se deres leveringspartnere nogen steder.

@andre
har folk kommet frem til om der er noget de vil bestille og hvor fra?

Time to create page: 0.337 seconds

Nyeste forum

• Kontaktperson - Figurspil

Marc Fornés-Sandorff

22579416
  • Kontaktperson - Rollespil

René Nielsen
    rene@trc.dk
    51251319
  • Kontaktperson - Øvrige

Formand Jon Nielsen