× Figurspil

40k Here I come

• Michael Larsen
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
07 Jul 2013 21:33 by Michael Larsen #20025

Michael Larsen replied the topic: 40k Here I come

Jeg vil også komme forbi i klubben onsdag måske få lavt lidt grund farve eller bare heppe på det bedste hold fra jeres side :D

Please Log in to join the conversation.

More
10 Jul 2013 06:22 by Mohammed Daoudi #20053

Mohammed Daoudi replied the topic: 40k Here I come

Hvor aktiv er Warhammer grenen nede i klubben?

40K eller Fantasy - overvejer at starte en lille kollektion, selvom jeg tegner og maler som en tre-årig :D

• Christian B. Andresen
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
More
10 Jul 2013 07:21 by Christian B. Andresen #20054

Christian B. Andresen replied the topic: 40k Here I come

I øjeblikket er 40k rimeligt aktivt, og det bliver endnu mere i efteråret, da vi starter en lille intern TRC turnering op. Du skal være meget velkommen til at deltage.

Torsdage er udnævnt til figurspilsdage, så der kan du bare møde op. Jeg er sikker på at der er nogle som vil give dig et introspil.

Du kan læse mere om vores kommende turnering her .

• Michael Larsen
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
10 Jul 2013 18:30 by Michael Larsen #20059

nåååå det er først på næste onsdag i kommer forbi klubben......................skulle også få malet noget figur :side:

More
10 Jul 2013 19:45 by David Gleerup #20060

David Gleerup replied the topic: 40k Here I come

Mohammed Daoudi wrote: Hvor aktiv er Warhammer grenen nede i klubben?

40K eller Fantasy - overvejer at starte en lille kollektion, selvom jeg tegner og maler som en tre-årig :D

Jeg spiller selv 40K og er ret ny. Har en del figurer som jeg er i gang med at samle og male. Jeg har dog spillet 40K før, det er godt 15 år siden.. Og der er kommet en del nye regler siden sidst. Må sige at det er en dyr hobby, men også meget sjov :)
Håber på at nå et introspil eller to inden jeg skal i gang med TRC turneringen her til efteråret. Vi kan altid bruge en spiller til :)

More
10 Jul 2013 23:30 by Kim Goldbæk #20066

Kim Goldbæk replied the topic: 40k Here I come

Michael Larsen wrote: nåååå det er først på næste onsdag i kommer forbi klubben......................skulle også få malet noget figur :side:

Jep, men godt, at du fik malet lidt ;)

More
11 Jul 2013 09:49 - 11 Jul 2013 09:50 by Mohammed Daoudi #20068

David Gleerup wrote:

Mohammed Daoudi wrote: Hvor aktiv er Warhammer grenen nede i klubben?

Jeg spiller selv 40K og er ret ny. Har en del figurer som jeg er i gang med at samle og male. Jeg har dog spillet 40K før, det er godt 15 år siden.. Og der er kommet en del nye regler siden sidst. Må sige at det er en dyr hobby, men også meget sjov :)
Håber på at nå et introspil eller to inden jeg skal i gang med TRC turneringen her til efteråret. Vi kan altid bruge en spiller til :)

Det bliver nok lige stramt nok tidsmæssigt. Som du siger er det en dyr hobby og jeg skal også have betalt nogen for at male figurerne (jeg stinker virkelig, mellem en smule farveblindhed og generel 10-tommelfingre syndrom ville mit resultat bare gøre mig trist tror jeg :D ).

Skulle nok have begyndt at samle et par måneder tidligere så...øv bøv.

Last edit: 11 Jul 2013 09:50 by Mohammed Daoudi. Reason: typo

More
11 Jul 2013 10:10 by David Gleerup #20069

David Gleerup replied the topic: 40k Here I come

Der kommer helt sikkert flere turneringer og jeg skal bare have erfaring her første gang. Der er en del regler at sætte sig ind i.
Hvis du køber en smule af gangen og maler dem, så virker det ikke uoverskueligt. Der er et par rigtig gode malere i klubben som helt sikkert kan komme med nogle gode råd til at komme i gang med det. Torsdag er der ofte også et par stykker som sidder maler i klubben. Jeg er selv udstyrret med 10 tommelfingre, så alt tager længere tid for mig ;) men det bliver lettere og lettere, man skal bare i gang..
Kender godt det med tiden, har ingen tid lige nu. Skal aflevere en opgave her til august, men så skulle det også se bedre ud.

• Christian B. Andresen
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
More
11 Jul 2013 10:43 by Christian B. Andresen #20070

@Mohammed

Jeg er en af dem som sidder og maler i klubben fra tid til anden - oftest om torsdagen - og jeg er selv farveblind, så jeg giver gerne nogle tips om hvordan jeg kommer uden om det handikap.

Som David skriver, så går ti-tommelfingre-syndromet over med tiden. Det er øvelsen, som giver mesteren.

More
18 Jul 2013 09:38 - 18 Jul 2013 09:39 by Kim Goldbæk #20146

@Christian - næste gang skal vi huske at læse missions-reglerne ordentligt: Ud over at Fast Attack Units også er scoring units, giver det også point for hver Fast Attack Unit man fjerner fra bordet. Det havde så bare ændret scoren fra 12-7 til 13-8 (din Bane Wolf Squadron og mine Raptors), men alligevel... :)

@Michael - hvad siger du til en 1650pts/20sp kamp på onsdag d. 24.07 kl. 15.00?

@Mohammed - som David siger, køb nogle få af gangen, så virker det ikke så uoverskueligt at male dem. Alternativt kan du også gøre som nogle af os andre: Køb en røvfuld figurer, saml dem, spil med dem (det er trods alt dét, som det handler om) - og mal når du har tid og lyst :)

Last edit: 18 Jul 2013 09:39 by Kim Goldbæk.

• Christian B. Andresen
  • Senior Boarder
  • Senior Boarder
More
18 Jul 2013 10:23 by Christian B. Andresen #20148

@Kim

Meget rar info, selvom det ikke ændrer det store ved resultatet :-) Det var iøvrigt en rigtig god kamp, som jeg synes var spændende. Det viste mig ihvertfald fordelene ved skyfire og det frygtelige, når modstanderen har vector strike.

• Michael Larsen
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
18 Jul 2013 10:42 by Michael Larsen #20150

@Kim jeg starter job mandag næste uge så jeg kan først være i klubben efter 18:ish desværre det gælder alle dag fra nu af og året ud.

More
18 Jul 2013 12:29 by Mohammed Daoudi #20151

Gode og præcise tips fra mange, tak allesammen. :)

Det bliver nogle få købt her og dér, da bilen lige besluttede sig at begå Hara-kiri sidste uge.

Men skal nok ende med at blive nok til nogle kampe senere hen.

Er der nogen som spiller Eldar dernede? De ser rimelig glaskanon ud, hvilket er lige mig!

• Lasse Christensen
  • Expert Boarder
  • Expert Boarder
More
18 Jul 2013 12:34 by Lasse Christensen #20152

Lasse Christensen replied the topic: 40k Here I come

Mohammed Daoudi wrote: Gode og præcise tips fra mange, tak allesammen. :)

Det bliver nogle få købt her og dér, da bilen lige besluttede sig at begå Hara-kiri sidste uge.

Men skal nok ende med at blive nok til nogle kampe senere hen.

Er der nogen som spiller Eldar dernede? De ser rimelig glaskanon ud, hvilket er lige mig!

Du kunne også alliere dig med Niels og måske låne hær så du kunne spille nu han har vist 3 forskellige 40k hærer

Danish Champion 2014
Rookie Bowl Champion 2014
TRC Rating Champion 2013
Beach Bowl Champion 2010

More
18 Jul 2013 12:36 by Kim Goldbæk #20153

Michael Larsen wrote: @Kim jeg starter job mandag næste uge så jeg kan først være i klubben efter 18:ish desværre det gælder alle dag fra nu af og året ud.

Ok. Skal vi så sige næste onsdag ved 18-tiden?

Time to create page: 0.328 seconds

Nyeste forum

• Kontaktperson - Figurspil

Marc Fornés-Sandorff

22579416
  • Kontaktperson - Rollespil

René Nielsen
    rene@trc.dk
    51251319
  • Kontaktperson - Øvrige

Formand Jon Nielsen