× Figurspil

BattleFoam fra Asgaard-games

• Start
  • Prev
  • 1
  • Next
  • End

• Mass Max Pedersen
  • Topic Author
  • Administrator
  • Administrator
More
09 Oct 2013 18:19 by Mass Max Pedersen #20843

Mass Max Pedersen created the topic: BattleFoam fra Asgaard-games

Hej boys.

Jeg skriver fordi jeg vil høre hvor mange der er interesseret i, at få noget fra Battle Foam til deres hære.
For at folk har noget, at forholde sig til. Så kommer der her lidt data.

Standard får vi 15% på alt igennem Asgaard Games, denne pris kan godt ændre sig alt efter hvor stor ordre vi får lavet.

Jeg har yderligere snakket med Kim omkring custom tray til sine hære.
Han vil helst ikke, (Men) han kan godt, vi skal bare være opmærksom på at der ikke vil være mulighed for at kunne få pengene retur eller få byttet hvis vi selv har lavet en fejl under egen bestillingen.

(Her er der noget Returret der skal tages hånd om hvis det er helt rigtigt.)

Der er selvfølgelig mulighed for at der er en fejl fra Battle Foams side, så er der selvfølgelig alle de normale regler der gælder.

Til dem der gerne vil have Battle Foam til deres hære.
Skriv jer lige på inde under denne post, give også besked omkring hvad i har planer om at bruge af penge og trays, også vil jeg tage den op med Kim snarest muligt for at høre omkring priser og rabatter.

Mit udgangs punkt for at ringe tilbage til Kim fra Asgaard games er mandag.
Bare for at høre hvad han kan skaffe os af pris og hvor lang tid leveringen vil tage.

Dette er ikke en bindende aftale endnu. I skal selvfølgelig være seriøse omkring hvad i har planer om at skulle bruge, så jeg har et realt bud til Kim.

Links:
www.asgaard-games.dk/group.asp?group=6539
uk.battlefoam.com/

Hilsen
Mass

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
10 Oct 2013 16:33 - 10 Oct 2013 16:40 by David Gleerup #20853

David Gleerup replied the topic: BattleFoam fra Asgaard-games

Jeg har battlefoam og er selv rigtig glad for det. Prisen for battlefoam er dog lidt høj, så 15% er meget velkommen. Står dog ikke lige nu og skal købe mere af det, har hvad jeg skal bruge til mine Dark Eldar. På et tidspunkt kan det være at jeg skal have mere BF, men ikke lige nu.

David

PS: Ok kunne faktisk godt bruge nogle trays til mine Hellions, som ikke kunne leveres da jeg købte mine trays, pga et teknisk problem med deres bor eller noget..

Last edit: 10 Oct 2013 16:40 by David Gleerup.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• Start
  • Prev
  • 1
  • Next
  • End
Time to create page: 0.131 seconds

Nyeste forum

• Kontaktperson - Figurspil

Viktor Julian
    viktor@trc.dk
    26398526
  • Kontaktperson - Rollespil