× Figurspil

8th Edition WHFB forespørgsel

• Emil Jønsson
  • Topic Author
  • New Member
  • New Member
More
23 Oct 2015 01:22 #24642 by Emil Jønsson
8th Edition WHFB forespørgsel was created by Emil Jønsson
Hejsa,

Jeg er en forholdsvist rutineret warhammer fantasy spiller der er interesseret i at komme lidt ud af kælderen og spille med/mod nogle nye mennesker.

Jeg har adgang til 3000pts Lizardmen og Dark Elves som er delvist malet, dog med en smule proxies. Kan også stille Wood Elves og Vampire Counts op til 2500pts, men med en del proxies.

Er det noget der er et miljø for hos jer? Skal lige siges at vi stadig kører klassisk 8th edition i den lille cirkel jeg spiller i, og hverken har været specielt interesseret i End Times eller AoS.

Please Log in to join the conversation.

More
23 Oct 2015 16:15 #24643 by Magnus K.K. Dahl
Replied by Magnus K.K. Dahl on topic 8th Edition WHFB forespørgsel
Det skal siges, at det altid varierer hvor meget WHFB der spilles i klubben, men der har jævnligt været interne 'turneringer'. Klubben lader også til at være mere interesserede i 8th ed eller tidligere editions end i AoS

• Emil Jønsson
  • Topic Author
  • New Member
  • New Member
More
23 Oct 2015 16:45 #24644 by Emil Jønsson
Replied by Emil Jønsson on topic 8th Edition WHFB forespørgsel
Cool, tak for svaret.

Jeg er åben for at komme ned og kigge på en dag hvor i kører et spil. Kan evt. også arrangere et spil i denne her tråd hvis der er nogen der bider på.

• Christian B. Andresen
  • Senior Member
  • Senior Member
More
24 Oct 2015 21:05 #24647 by Christian B. Andresen
Replied by Christian B. Andresen on topic 8th Edition WHFB forespørgsel
Hej Emil

Velkommen til TRC. Aktiviteten på warhammer fantasy er størst i foråret, hvor vi de sidste par år har kørt en intern turnering i klubben.

De sidste par år har vi kørt med 8. edition regler med swedish comp systemet ind over for at skabe en bedre balance mellem hærene. Jeg tænker dog at vi skifter til The 9th Age i 2016 - bl.a. fordi vi også afholder TRC Con i første weekend af marts, hvor The 9th Age vil indgå.

Hvis du skulle få lyst til et spil The 9th Age er du altid velkommen til at skrive til mig, så kan vi lave en aftale. Jeg spiller selv Empire og Beastmen.

Jeg er nemmest at fange på mobilen: 21 84 45 20.

Hilsen Christian

Time to create page: 0.058 seconds