Pathfinder Society(tråd til at aftale spil dage)

• Martin Sylvest
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
19 Aug 2016 09:45 - 19 Aug 2016 09:46 by Martin Sylvest #25055

Martin Sylvest replied the topic: Pathfinder Society(tråd til at aftale spil dage)

ok, håber at kunne finde interesserede.
Pt Har Niels udtalt en mulig interesse I at spille sin lvl 9 karakter(hvor jeg så vil spille min lvl 8)
Vi har dog brug for flere og jeg er også stadig åben over for andre levels. Jeg har ikke længere en tidsgrænse lørdag, så længe sppillet er færdigt senest en time efter midnat er jeg frisk på et spil.

Last edit: 19 Aug 2016 09:46 by Martin Sylvest.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

More
19 Aug 2016 23:44 by Martin Spange #25056

Martin Spange replied the topic: Pathfinder Society(tråd til at aftale spil dage)

Martin Sylvest wrote: ok, håber at kunne finde interesserede.
Pt Har Niels udtalt en mulig interesse I at spille sin lvl 9 karakter(hvor jeg så vil spille min lvl 8)
Vi har dog brug for flere og jeg er også stadig åben over for andre levels. Jeg har ikke længere en tidsgrænse lørdag, så længe sppillet er færdigt senest en time efter midnat er jeg frisk på et spil.

Eftersom André også har udtrykt interesse kan vi derfor spille i morgen såfremt Niels stadigvæk er interesseret.
Senariet vil sandsyneligvis vare 7-03 The Bronze House Reprisal

• Martin Sylvest
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
19 Oct 2016 19:08 by Martin Sylvest #25111

Martin Sylvest replied the topic: Pathfinder Society(tråd til at aftale spil dage)

Nogen friske på et spil Pathfinder Torsdag d 20 eller fredag d 21?

• Nicklas Adelstorp
  • Nicklas Adelstorp's Avatar
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
26 Oct 2016 08:27 by Nicklas Adelstorp #25118

Nicklas Adelstorp replied the topic: Pathfinder Society(tråd til at aftale spil dage)

Nogle spil idag?

• Martin Sylvest
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
29 Dec 2016 17:13 by Martin Sylvest #25196

Ville høre om man kunne få en til at gm "The Devil we know part 2" har en karakter der har spillet del 1 og 3 og som måske for spillet del 4 senere i dag

More
13 Jan 2017 14:07 by Rasmus Wagner #25197

Rasmus Wagner replied the topic: Pathfinder Society(tråd til at aftale spil dage)

Er der nogen der er friske her søndag d. 15?

• Martin Sylvest
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
14 Jan 2017 23:58 by Martin Sylvest #25198

Da serpent skull i morgen er aflyst kan jeg godt, men afhænger af tidspunktet, jeg er i søvnunderskud til en grad jeg bør sove til jeg vågner(hvis jeg kan sove) så bedst chance hvis kl 13 eller senere

• Martin Sylvest
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
08 Feb 2017 15:57 by Martin Sylvest #25239

Nogen friske på et spil PFS I dag?

• Martin Sylvest
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
17 Feb 2017 18:27 by Martin Sylvest #25246

Har talt med spange om han ville gm et scenarie mandag d.27 febuar, han er frisk hvis vi er nok, så nogen der er intereseret? mine egne levels er 1,2,3,4 og 8 (vil helst spille min lvl 3 om muligt)

More
20 Feb 2017 09:45 by Michael Redlich #25252

Michael Redlich replied the topic: Pathfinder Society(tråd til at aftale spil dage)

Hvad tid på dagen vil det blive?

More
20 Feb 2017 09:56 - 21 Feb 2017 23:13 by Michael Redlich #25253

Michael Redlich replied the topic: Pathfinder Society(tråd til at aftale spil dage)

I anledningen af vinterferien vil jeg gerne køre et par scenarier.
Jeg har allerede to spillere pr. scenarie, så der er plads til 4 spillere mere pr gang.

Tirsdag den 21/2 kl 12:00
#5-08 The Confirmation

A Pathfinder Society Scenario designed for level 1-2.

Almost all Pathfinders undergo extensive training for three or more years to learn the tricks of the trade, and their last test before graduating from the ranks of the initiates to the status of a full Pathfinder agent is the Confirmation, a special research project that involves considerable fieldwork and is designed to simulate the initiates' future work as a Pathfinder. Even the noteworthy field commissioned agents sometimes participate in such trials as a way to familiarize themselves with the Pathfinder Society’s rules and expectations. Although Confirmation is typically an individual affair, the society recently discovered a site on the Isle of Kortos that would be perfect for initiates but perhaps too dangerous to handle alone. Successfully uncovering this site’s secrets will not only contribute to the society’s body of knowledge but shape the exciting careers ahead for each of the prospective agents.

Written by Kyle Baird.

Onsdag den 22/2 kl 12:00
Flyttes til lørdag den 25/2 kl 12:00
#2-11 Penumbral Accords
A Pathfinder Society Scenario designed for 1st to 5th level characters (Tiers: 1–2, 4–5).

The daughters of Absalom's mysterious Blakros family have long been among the most pursued maidens in the Inner Sea. Now the family's matriarch approaches the Pathfinder Society to help her break a centuries-old pact with the denizens of the Plane of Shadow to save her twin daughters from a life of servitude at the hands of the Onyx Alliance. Heading into the fan-favorite adventuring location of Blakros Museum, the PCs have only a short amount of time to break the Penumbral Accords and solidify the Pathfinder Society's ties to the powerful Blakroses.

Written by Owen K.C. Stephens

Last edit: 21 Feb 2017 23:13 by Michael Redlich.

• Morten
  • Visitor
  • Visitor
20 Feb 2017 10:59 by Morten #25254

Morten replied the topic: Pathfinder Society(tråd til at aftale spil dage)

Jeg er frisk begge dage
Har ikke spillet Pathfinder før
Er det et problem?

Kan jeg bruge en online character generator og så er jeg klar til at spille?

More
20 Feb 2017 11:03 by Michael Redlich #25255

Det er intet problem, jeg har en stor stak pregenererede karakterer med du kan vælge imellem at spille, eller du kan lave en selv på forhånd.
Jeg kender ikke til online generatorer, men bruger selv HeroLab fra Wolflair til Pathfinder Karakterer.

• Martin Sylvest
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
20 Feb 2017 17:26 by Martin Sylvest #25256

Kunne godt være frisk, er dog lige kommet ind af døren.
Er det til kl 18 eller hvornår satser i på at starte?

More
20 Feb 2017 22:20 by Michael Redlich #25257

Det er planen at starte kl 12 både i morgen og på onsdag.

Time to create page: 0.063 seconds

Nyeste forum

• Kontaktperson - Figurspil

Viktor Julian
    viktor@trc.dk
    26398526
  • Kontaktperson - Rollespil

René Nielsen
    rene@trc.dk
    51251319
  • Kontaktperson - Øvrige

Formand Jon Nielsen