Warhammer 40k turnering 2016

• Start
  • Prev
  • 1
  • Next
  • End

• David Gleerup
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
28 Oct 2016 14:23 by David Gleerup #25122

David Gleerup created the topic: Warhammer 40k turnering 2016

Hey!

Vi er et par stykker som synes det kunne være sjovt med en TRC turnering i 2016, så kan vi får kåret en TRC 40k vinder for 2016 og få spillet en masse Warhammer! :) Måske hvis vi er heldige er der nogen som kan overtale deres bedre halvdel til at lave kage (hint: Thomas), det kunne være hyggeligt :)

Umiddelbart er planen at det skulle være d. 3-4 december, inden folk har travlt med at blive pattestive til julefrokoster.. Har selv en julefrokost ugen efter.. ;) regner med 2 kampe hver dag, 4 i alt.

Regler / format er endnu ikke på plads. Går ud fra at man kører med den samme liste hele weekenden. Kan måske være svært at blive helt enige om regelsæt, restrictions / ingen restrictions? Bruge nogle internationale anerkendte regler til turneringer? Behøver jo ikke opfinde den dybe tallerken igen... Folk i klubben er nu meget fornuftige og overdriver sjældent med cheese.....
Input? Kommentarer? :)

Er der ellers interesse for det? :)

David
The following user(s) said Thank You: Viktor Julian Szymanski

Please Log in or Create an account to join the conversation.

• David Gleerup
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
01 Nov 2016 23:09 - 05 Nov 2016 23:06 by David Gleerup #25137

David Gleerup replied the topic: Warhammer 40k turnering 2016

Så er vi kommet lidt nærmere på regelsæt og format. Og sådan ser det ud nu.

Det bliver kun 1 dag med 3 kampe. Lørdag d. 3. december kl 10.
Det er mere sandsynligt at dem med børn, har mulighed for at være med. Samt det kan være hårdt at spille 4-5 kampe over 2 dage, det bliver man træt af..

Der bliver plads til max 10 spillere, som det ser ud lige nu. Det er 5 borde i klubben. Jeg har et extra bord jeg kan tage med samt noget terræn hvis det skulle være.

Det bliver først til mølle princip. Hvis der skulle kommer over 10 tilmeldte, så laver vi en liste med dem og hvis en skulle være forhindret i at komme, så kan de tage pladsen.
Tror ikke vi kan få mere end 5 borde op, det har jeg ikke helt styr på. Men tror nu heller ikke vi bliver mere end 10.

Regelsæt: Dog kun 1500 point.
www.frontlinegaming.org/community/frontl...k-tournament-format/

Det er rimelig åbne regler og giver mulighed for en masse ting. Vi kommer ikke til at benytte Scenarios som står beskrevet der. I stedet bliver det Maelstrom missions og for at gøre det fair, så bliver det slået en Maelstrom mission per runder, så alle spiller den samme Maelstrom mission og har mulighed for at skabe det samme antal point.
Vinderen bliver ham med flest vundne kampe og hvis der er flere med samme antal, så bliver det ham med flest point også.
Vi spiller ikke med proxy figurer, men et våben eller evt. vinger f.eks. er acceptabelt. Alt skal heller ikke være malet. Det er meningen vi skal have en kanon dag og lade mig vinde... :)

Så vi skal ha booket klubben den dag, hvilket jeg ikke er helt sikker på hvordan man gør...

Tilmeldte:
David
Viktor
Esben
Mick
Mass
Marc
Thomas
Henrik

2 pladser tilbage

PS: Hvis vi skulle blive et ulige antal, så skal jeg nok sidde over.

Last edit: 05 Nov 2016 23:06 by David Gleerup.

The following user(s) said Thank You: Viktor Julian Szymanski

• Viktor Julian Szymanski
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
01 Nov 2016 23:19 by Viktor Julian Szymanski #25138

Viktor Julian Szymanski replied the topic: Warhammer 40k turnering 2016

David Gleerup wrote: Så er vi kommet lidt nærmere på regelsæt og format. Og sådan ser det ud nu.

Det bliver kun 1 dag med 3 kampe. Lørdag d. 3. december kl 10.
Det er mere sandsynligt at dem med børn, har mulighed for at være med. Samt det kan være hårdt at spille 4-5 kampe over 2 dage, det bliver man træt af..

Der bliver plads til max 10 spillere, som det ser ud lige nu. Det er 5 borde i klubben. Jeg har et extra bord jeg kan tage med samt noget terræn hvis det skulle være.

Det bliver først til mølle princip. Hvis der skulle kommer over 10 tilmeldte, så laver vi en liste med dem og hvis en skulle være forhindret i at komme, så kan de tage pladsen.
Tror ikke vi kan få mere end 5 borde op, det har jeg ikke helt styr på. Men tror nu heller ikke vi bliver mere end 10.

Regelsæt: Dog kun 1500 point.

Det er rimelig åbne regler og giver mulighed for en masse ting. Vi kommer ikke til at benytte Scenarios som står beskrevet der. I stedet bliver det Maelstrom missions og for at gøre det fair, så bliver det slået en Maelstrom mission per runder, så alle spiller den samme Maelstrom mission og har mulighed for at skabe det samme antal point.
Vinderen bliver ham med flest vundne kampe og hvis der er flere med samme antal, så bliver det ham med flest point også.
Vi spiller ikke med proxy figurer, men et våben eller evt. vinger f.eks. er acceptabelt. Alt skal heller ikke være malet. Det er meningen vi skal have en kanon dag og lade mig vinde... :)

Så vi skal ha booket klubben den dag, hvilket jeg ikke er helt sikker på hvordan man gør...

Tilmeldte:
David G.

Tilmelding til turneringen: Viktor Julian - Necrons.

• David Gleerup
  • Topic Author
  • Fresh Boarder
  • Fresh Boarder
More
02 Nov 2016 07:53 by David Gleerup #25139

David Gleerup replied the topic: Warhammer 40k turnering 2016

Opdateret efter tilmelding.

• Mass Max Pedersen
  • Administrator
  • Administrator
More
07 Nov 2016 01:07 by Mass Max Pedersen #25144

Mass Max Pedersen replied the topic: Warhammer 40k turnering 2016

Hejsa folkens.

Her er der lidt restriktioner at gå efter til vores lille turnering i TRC.

Scenarierne skal ikke bruges, vi bruger kun regler og restriktioner under de links der står i toppen.

Ud over det så tænker vi også at bruge point systemet som det bruger ved ETC, dette er stadig ikke helt afgjort, kig det evt igennem og kom med et forslag hvis du har en ide om hvordan det kunne gøres bedre.

www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=95218.0

• Start
  • Prev
  • 1
  • Next
  • End
Time to create page: 0.191 seconds

Nyeste forum

• Kontaktperson - Figurspil

Viktor Julian
    viktor@trc.dk
    26398526
  • Kontaktperson - Rollespil